Oddział 2 PKO Banku Polskiego w Koninie obsługuje klientów już od 30 lat. Teraz klienci mogą korzystać z nowoczesnej, cyfrowej i komfortowej przestrzeni. W dogodnej lokalizacji, w nowym budynku, w okolicy rynku klienci PKO Banku Polskiego mogą korzystać z oddziału w zupełnie nowej odsłonie.
Łatwo dostępna dla wszystkich klientów placówka bankowa z przyjemnym wnętrzem i cyfrowymi rozwiązaniami, wygodne i komfortowe pokoje spotkań biznesowych – to tylko niektóre elementy aranżacji nowej siedziby.
- Jako bank pierwszego wyboru dla mieszkańców Konina i okolicznych miejscowości musimy iść z duchem czasu. W modernizacjach naszych oddziałów koncentrujemy się w dużej mierze na rozwoju technologicznym. Oddział w Koninie pokazuje, w jaką stronę zmierzamy: z jednej strony udostępniamy naszym klientom stanowisk samoobsługowe, w którym proste czynności wykonają samodzielnie lub z pomocą doradcy, a z drugiej nasi
pracownicy dopasowują produkt finansowy, doradzają oraz edukują w zakresie korzystania z kanałów zdalnych – podkreśla Ewa Przybył, dyrektor regionu bankowości detalicznej w Poznaniu.
Oddział 2 PKO Banku Polskiego w Koninie to znaczący element miasta dla wszystkich mieszkańców. Teraz za profesjonalną obsługą doświadczonych doradców stoi również nowoczesna przestrzeń, która spełnia oczekiwania każdego klienta – zarówno indywidualnego, jak i biznesowego.
Oddział znajduje się na parterze, dzięki czemu starsi klienci, osoby o szczególnych potrzebach lub opiekunowie z dziećmi załatwią swoje bankowe sprawy bez przeszkód architektonicznych, a najmłodsi będą mogli skorzystać
ze strefy zabawy.
W oddziale nie ma tradycyjnych ulotek i plakatów, najważniejsze informacje wyświetlane są na ogólnodostępnych ekranach. Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć wydruki papierowe, co ma bezpośredni wpływ na ekologię i ochronę środowiska.
Placówka została wyposażona w stanowisko internetowe, przy którym klienci samodzielnie lub z pomocą doradcy mogą zrealizować operacje (kanały zdalne: iPKO, IKO). Dodatkowo, dla usprawnienia placówkę wyposażono w przyjazny system organizacji i kierowania do
obsługi przez doradcę.
- Znamy naszych klientów i mamy indywidualne podejście do każdego z nich. Obsługujemy wszystkie obszary biznesowe, oferujemy szeroką gamę produktów i każdy klient jest dla nas ważny. Klienci potrzebują zaopiekowania i wsparcia zarówno w prostych sprawach takich jak wypłata w bankomacie, jak również w zakresie doradztwa w podejmowania kluczowych decyzji finansowych, a w naszym oddziale mogą liczyć na profesjonalną obsługę. Cieszy mnie, że od teraz możemy dbać o naszych klientów w nowoczesnej, cyfrowej przestrzeni – mówi Grzegorz Fiałkowski, dyrektor Oddziału 2 PKO Banku Polskiego w Koninie.
Zmodernizowany oddział posiada charakter uniwersalny. Obsługa klientów realizowana jest przy czterech stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w trzech kameralnych pokojach spotkań. Klienci mogą oczekiwać na obsługę w wydzielonych strefach dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. Dla klientów dostępne są także dwa bankomaty z funkcją wpłatomatu, w tym jeden umieszczony w witrynie lokalu dostępny całą dobę.
Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń należących do nas to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty.
Właściciele PKO Konta dla Młodych (osoby w wieku 13-26 lat) mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w
kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! – to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób zapłacimy za zakupy stacjonarne lub internetowe, a środki od razu trafiają na konto odbiorcy.
Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę.
Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie. Każdy kto chce porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed
komputerem.