Reklama Toyota

Biedronka rozdaje klientom bony na zakupy o wartości 7,5 mln zł. To kara dla sieci marketów

W wyniku decyzji Prezesa UOKiK właściciel sklepów Biedronka został zobowiązany do przeprowadzenia akcji edukacyjnej i quizu dla konsumentów. Do zdobycia są bony na zakupy o łącznej wartości 7,5 mln zł dla 500 tys. osób.

Szkolenie internetowe dla konsumentów ruszyły w poniedziałek 20 września. Kończą się quizem, w którym do wygrana są bony na zakupy do Biedronki o łącznej wartości aż 7,5 mln zł.

UOKiK stwierdził, że właściciel sklepów Biedronka Jeronimo Martins Polska – zamieszczał regulaminy promocji z opóźnieniem, a w sytuacji, gdy nie odpowiadał na reklamacje z nimi związane w ustawowym terminie 30 dni, nie uznawał roszczeń konsumentów.

Zdarzały się bowiem sytuacje, kiedy przedsiębiorca informował w reklamach i materiałach promocyjnych, że szczegóły akcji można poznać wchodząc na jego stronę internetową, tymczasem regulaminów tam nie było lub pojawiały się z opóźnieniem, nawet w ostatnim dniu akcji.

Do Urzędu wpływały skargi konsumentów na akcje promocyjne organizowane przez Biedronkę.

Konkurs rusza 20 września i będzie dostępny on-line na stronie

https://szkolenie.biedronka.pl.

Po zapoznaniu się z prawami klientów obowiązującymi podczas dokonywania zakupów, konsumenci będą mogli rozwiązać test i uzyskać bon na zakupy w sieci Biedronka o wartości 15 zł. Szkolenie  odbędzie się w czterech turach, w każdej do zdobycia jest 125 tys. bonów. Pierwsze 125 tys. osób, które w danej turze przejdzie szkolenie i wykona test, otrzyma bony.

Ich łączna wartość to 7,5 mln zł. Kod rabatowy będzie wysyłany na numer telefonu komórkowego konsumenta. Dla jednego numeru będzie przyznany tylko raz.

Poprzedni artykułVolkswagen wypadł z drogi i uderzył w drzewo. Służby na miejscu
Następny artykułAutobus zderzył się z pociągiem. Cztery oosby ranne (ZDJĘCIA)